piątek, 11 listopada 2016

Holidays!

Hej kochani!
Naszło mnie ostatnio na wspomnienia. Jest listopad, do następnych wakacji jeszcze 7 miesięcy. Tak bardzo na nie czekam...szkoła naprawdę mnie wykańcza.
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam podróże. Uwielbiam odwiedzać nowe kraje. Dodatkowo uwielbiam robić zdjęcia, przez to zdecydowałam się na tego bloga. Dlatego tak tęsknie za wakacjami. W ciągu roku szkolnego nic ciekawego się nie dzieje, a w dodatku jest strasznie zimno. Już od dzisiaj zaczynam odliczać do wakacji. Zostało jeszcze 277 dni. Jakoś dam rade!
Ja mam już na następne wakacje zaplanowany wyjazd w cudowne miejsce, jednak zdradzę wam to dopiero później.
 A wy, macie jakieś wymarzone miejsca, które chcielibyście odwiedzić następne wakacje? <3


PS.Zapraszam na mojego aska- ask.fm/innovite_innovite

2 komentarze:

  1. Ja wakacje będę miała trochę wcześniej - rok szkolny kończę 28 kwietnia. A potem, stety niestety, matura. Nie wiem, czy gdzieś wyjadę na wakacje. Mam nadzieję, że znowu uda nam się wyruszyć w góry. :) Na wyjazd zagraniczny niestety nie mam co liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie nie myślę o wakacjach i próbuję, choć w małym stopniu skupić się na nauce.

    Pozdrawiam kochana :* KLIK

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam od komentowania ♥